søndag den 17. juli 2011

Det er sommer, det er regn og det er søndag!!!!

Ja, vejrguderne viser sig jo ikke ligefrem fra deres bedste side... eller dvs. hvis man skal sidde og nørkle så er det jo super fint med regnvejr og det er jo ikke koldt hellere....
Jeg var på besøg hos mine forældre og blev lokket til at plukke stikkelsbær selvom det regnede!! Der var bare ikke nogen der havde fortalt mig at der var torne på det djævelskab så jeg tog jo bare godt fat i i busken. AAAAVVVVVVV!!!!! men okay, der er jo en grund til at det hedder stikkelsbær.

Her er dagens høst og sommerens eneste for jeg har plyndret busken. Den er ikke så stor og vejret har ikke været optimalt så de er lidt små.



Dagen er også blevet brugt på et besøg hos min veninde medbringende min pandekagepande, så nu er der pandekager til hendes mand når han kommer hjem efter en hård arbejdsdag = superligakamp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar