mandag den 11. juni 2012

Her er lidt stille...

Ja, der sker ikke så meget i øjeblikket og synderen hedder Euro 2012.
Til gengæld så bliver der hæklet på livet løs samtidig med at der bliver set fodbold!!

I går fik jeg sådan lyst til en iskaffe, men uden mælk i køleskabet måtte jeg vente med at lave 1 til i dag... okay så 2 da... hehe!!!

 Jeg tror godt at jeg kan kalde den "sund", det er ihvertfald ikke helt galt!

Til et stort glas har jeg brugt
1½ dl koldt vand
2-3 tsk Nescafé Red Cup
3 dl minimælk
3 isterninger
lidt flydende sød

Det hele har fået en tur i blenderen. Det fylder "meget" når det er blendet fordi det danner en del skum, men det kan man også se på billedet. Alternativet kan være at blende/shake vand og nescafe, hælde det i et glas med isterninger og så hælde mælken oveni. Det kan laves i en meljævner eller lign, men er ikke helt det samme når isterningerne ikke bliver knust.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar