søndag den 5. august 2012

3 x F

Ferie, Fødselsdag og Flytning!

Så er jeg her igen! Er lige kommet hjem fra en fantastisk ferie i Magaluf hvor jeg var nede og besøge en masse venner som bor og arbejder dernede. Traditionen tro havde jeg fødselsdag dernede og denne gang var det farvel til et årti.
Nu står den på flytning. Selvom jeg på papiret først skal overtage min nye lejlighed til den 1. september, så bliver det noget før. De går i gang med at male min lejlighed i morgen og så snart de er færdige, så kan jeg flytte ind. Derfor er det vidst meget heldigt at jeg har endnu en uges ferie og der skal der turbo på pakningen for tiden er lige pludselig fløjet afsted. Det er den i det hele taget de sidste par måneder...
Min blog forbliver nok også lidt stille af den grund en uges tid eller to endnu, men så står den på masser af indlæg igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar