torsdag den 17. maj 2012

Krea dag

I dag har den for alvor stået i kreativitetens tegn. Der er blevet lavet indbydelser til bryllup, og kort og "taske" til konfirmation.
Jeg fik en blokade i hoften i går hvilket er lig med, at jeg skal tage den med ro i 3-4 dage. Aldrig har jeg haft så ondt efter at ha fået blokaden, håber det er fordi den er lagt lige i "skabet". Jeg kan derfor også godt mærke at jeg har siddet alt for meget ned i dag... Det går nu altså bedre når jeg halvvejs sidder/ligger i sofaen/på chaiselongen, så mærker jeg stort set ikke noget til det.
I skal ikke snydes for billeder, så her er lidt for øjet.

Her er indbydelsen til brylluppet.


Det eneste "krav" til kort og "taske" til konfirmationen var, at det skulle holdes i lilla nuancer da indbydelsen også var lilla.

Kortet skulle ikke være at for stort og skulle samtidigt kunne være i tasken.

 Tasken er lavet ud af et enkelt stykke papir. Ikke noget med saks/skæremaskine, kun foldet og så brugt lidt lim.


Den skal nok vække opsigt og skille sig ud på gavebordet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar