lørdag den 12. maj 2012

Langtidsbagte tomater!

Tomater på en måde så de smager som fuglene synger!!

Halve tomater med balsamico, olivenolie, peber og Maldon sea salt.

Efter 5 timer i ovnen ved 50-75 grader (varmluft)

Jeg havde købt billige tomater på weekendtilbud i Lidl i går og vejret i dag har været pænt skiftende så jeg besluttede mig for at gøre noget godt ved tomaterne.
Selvfølgelig skal man have tid til det, men holder mig i ro i disse dage.

Den står på en ny blokade i hoften/lysken på onsdag så der skal jeg for alvor holde mig i ro i 3-4 dage og indtil da skal jeg heller ikke bevæge mig alt for meget da det er lig med smerter. Det er så lig med masser af tid til at surfe på nettet efter spændende ting... Det er en god undskyldning ihvertfald!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar