tirsdag den 1. maj 2012

Sommer in spe!

Sommeren står for døren og det har været skønt med temperaturer på +15.

Her i Odense er der sket lidt af hvert på 1. maj bla. 1 stk. bombetrussel hvilket resulterede i at jeg ikke kunne komme i Tante Grøn!!! Det er dårlig stil, så måtte vente 3½ på at hente lidt mere Havblik som jeg er blevet helt pjattet med!

Aftensmaden står på über sommermad, nemlig koldskål af den hjemmelavede slags! 
+ fuldkorns kammerjunker.
...uden æg...!

Jeg har aldrig fået koldskål med æg... Af den simple grund, at for mange år siden da min mor arbejdede i daginstitution fik de forbud mod at bruge rå æg pga. musetyfus (salmonella) så derfor er den altid blevet lavet uden æg og jeg elsker den.

Den er lavet på 
Cheasy Fraiche 6%
Sukker
Vanille
og Kærnemælk


Imorgen står den på arbejde fra 06-15.30 og det samme igen torsdag... Det bliver godt med en ekstra fridag på fredag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar