tirsdag den 15. januar 2013

Dag 6

Nu begynder der at ske noget!!!! Måske ikke lige på fod fronten, men jeg er begyndt at være lidt aktiv selvom jeg nærmest ligger ned!!

I går aftes havde jeg besøg af en god ven så vi endte med at spille wii i 4 timer. Jeg var piv ringe til alt lige med undtagelse af at køre i monster trucks!! Jeg får heldigvis revanche i morgen aften så der skal lige øves lidt!

Jeg har fået gang i en hækleordbog lavet af et lækkert hæfte fra Søstrene Grene. Det er meget rart at ha sådan en i nærheden når man giver sig i kast med udenlandske opskrifter... og dem er der MANGE af!
Fordi jeg ligger ned er det ikke helt nemt at skulle skrive noget, men jeg har løst problemet med et computerbord fra IKEA. Det er en løs bordplade hvor der nedenunder er en pude fyldt med krøyerkugler, den kan anbefales!
Jeg har jo rigelig tid til at surfe rundt på nettet og ikke mindst Etsy. Gotta love that site :-)
Jeg endte med at købe 4-5 mønstre og så har jeg lovet en kollega en giraf så jeg har rigeligt at se til når jeg kan sidde ordentlig igen.
Giraffen er skøn, eneste minus er, at opskriften er på svensk og jeg har i dem grad været lost, men der er hjælp at hente. Fandt en hæklegruppe på Facebook og der var et fantastisk menneske det tilbød at oversætte opskriften for mig, hun har boet i Sverige så det er piece of cake for hende... Jubiii!!!!!!

Ved godt at man ikke skal være glad for at ligge på langs, men lige nu er jeg pænt tilfreds med at jeg ikke skal cykle på arbejde i det her vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar