torsdag den 17. januar 2013

Dag 8

I dag er og bliver en god dag!
Jeg kan sidde op igen efter at ha ligget ned i en uge og benet kan komme ned til det andet. Jeg snød faktisk lidt og gjorde det allerede da jeg skulle i seng i går aftes. Grunden var, at jeg havde hamrende kolde tæer (noget jeg har døjet med det meste af ugen) men i går var det særlig slemt. Det var skønt at få en ordentlig nats søvn og i aften skal jeg sove i min seng, det bliver fantastisk. Godt nok er min sofa boxmadrasser, men det er ikke helt det samme.

Skal så småt igang med nål og garn og der er det mest fantastiske menneske der har oversat en opskrift for mig fra svensk til dansk... Nu giver det hele lige pludselig mening!!!
Kunne ha valgt mellem en masse at gå igang med, men en kollega overhørte at jeg er fiks på fingrene og så synes hun da at jeg skulle lave en giraf til hendes datter... Så den starter jeg med. Nu er jeg jo også en uge forsinket i forhold til planen!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar