fredag den 18. januar 2013

Udmattelse og dagens udfordring!

Udmattelse får lige pludselig en hel ny betydning!!!! Det tog mig en HEL time at være i bad i dag, jeg var total kvæstet da jeg var færdig!
Det er og bliver ikke nemt når foden først skal pakkes ind, så skal man sidde på en skammel og så foden op på en anden skammel.... og så er jeg slet ikke nået til bad og hårtørringshelvede endnu!

Dagens udfordring bliver at skulle ud i offentligheden i dag, nærmere betegnet, jeg skal ned af trappen fra 1. sal! Grunden til at jeg skal ud, er at jeg skal ha hentet mine nye briller der har ligget klar til mig i en hel uge...

I går fik jeg for alvor gang i hækleriet og det var skønt... Opskriften gav dog lidt problemer inden jeg overhovedet var kommet igang da der var regnet forkert... Det tog lige lidt tid at få korrigeret, men nu kører det!

Lige et billede af dagens udfordring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar