onsdag den 16. januar 2013

Dag 7

Hurra!!!!!
Sidste dag med foden over hjertehøjde. Det betyder at jeg fra imorgen kan sidde ordentlig op i sofaen og det bliver min ryg med garanti glad for! Det er også lig med at jeg kan finde hæklenål og garn frem og komme igang, jeg er jo blevet en hel uge forsinket med alt det jeg havde planlagt...

Jeg må indrømme at min tålmodighed bliver mindre og mindre for hver dag i går. Jeg er ved at få knopper af at ligge på sofaen og være total hjælpeløs. Alt skal hentes og bringes, selv når jeg har lydt til en kop the er jeg nødt til at bede naboen bære koppen ind i stuen når jeg har lavet the..... Aaaaaaaargh!!!!
Det hjælper forhåbentlig lidt på frustrationerne at jeg nu kan begynde at lave lidt og ikke skal se fjernsyn 24/7!!!!

Imorgen skulle der gerne komme et noget mere muntert indlæg!

Og husk så godt med tøj på!!!
Ved godt at man ikke må være skadefro, men jeg er lige pt ret tilfreds med at jeg ikke skal ud på cyklen om morgenen i noget der ligner minus 13 grader!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar