onsdag den 15. juni 2011

Curly's kreative hule...!

Jeg fik lige besøg af min søde veninde Louise/Frk. Kierkegaard. Planen var at være kreativ, jeg skulle ha lavet et bestillingskort til en barnedåb og hun skulle bla. lave kort til studenterfest.


Hun havde taget lækre muffins med og så kunne jeg supplere med is og friskplukkede jordbær.
Opskriften kan du finde her

MUMS!!!


 Og så gik vi igang. Det er nu nemmere at bruge cirkelpunches end at sidde og klippe i hånden og så bliver de HELT runde!

Kort til barnedåb. 
Jeg har syet en ugle som gave og den er lyserød så selvfølgelig skulle kortet også prydes med en lyserød ugle.

Et billede af uglen som skal på kortet til den nyudsprungne student.


Til mine to søde veninder Louise og Fie der begge venter sig, har jeg syet bøvse/gylpeklude.
De er i flonel og printet bomuld og de er lavet så de følger halsen.
Mønsteret kan du finde her.

4 kommentarer:

  1. Årh hvor er de søde, Curly. You are gifted!

    SvarSlet
  2. I skal jo forkæles, bare vent til du ser noget af det andet jeg har lavet.

    SvarSlet
  3. Hehehe, årh, jeg glæder mig. Forresten tænker jeg, at du måske vil hjælpe mig med et lille projekt til børneværelset? Skal bare lige have fundet det helt rigtig stof til... Leder :)

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig vil jeg det. Glæder mig til at høre mere om det, men du kan jo bare gi et kald eller kigge forbi...

    SvarSlet