lørdag den 18. juni 2011

I'm HOOOKED!

Jeg skulle bare op og kigge til antikmarked på Flakhaven, men det stod ned i stænger så gik lige i Tante Grøn... bare for at kigge!!!

I'm HOOKED!
Jeg var total solgt da jeg så den her nyhed. Det er restmateriale i strækstof og der er kun to ruller af hver slags og nøj der var mange fede og kunne ha købt dem allesammen, men valget falgt på disse to.
De koster 99 kr. pr. stk og så skulle jeg lige ha en hæklenål med også. Det er jo ikke så tit at man bruger en 12'er!
Hvad det skal bruges til er jeg ikke helt sikker på endnu, men nu skal jeg lige ha lidt inspiration på hjemmesiden.


Og så var der jo lige det antikmarked som var målet for min tur udenfor i regnvejret.
Min veninde har været på jagt i et stykke tid efter en tallerkenrække og vupti om der ikke stod en deroppe.
Lige pludselig var den væk, men heldigvis ikke solgt!
Den var bare blevet sat ind i bilen pga. regnen og bilen var så lige på en lille køretur, men den blev min (min venindes)!!


Og så synes jeg lige I skal ha et billede af min flotte XL orkidé!
Den går helt amok i øjeblikket!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar