søndag den 19. juni 2011

Ugler på hjernen!!

Jeg tor jeg er blevet bidt af en gal ugle!!!
Bliver ved med at falde pladask for dem...

Jeg sad og kiggede på Etsy og så faldt jeg over det her skønne mønster til ugler.
Prisen var ca. 32 kr. så det synes jeg var lige til at overkomme.
Jeg fik filen som en pdf og så smuttede jeg lige i den lokale copy shop og fik det hele printet ud. Fik lavet 2 eksemplarer og så blev det ene indbundet. Så er der 100% styr på alle siderne!
Mønsteret kan du købe her.


Min veninde har forelsket sig i en uglepude, men jeg synes at prisen er lige i overkanten så jeg har været igang med mønsterpapir og blyant..

Her er en af versionerne.


Nu står den på leg med mit nye Zpagetti "garn" og forhåbentlig kommer der noget godt ud af det... Må indrømme at butikken kalder på mig for der var lige nogle flere designs som jeg var helt solgt til.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar