tirsdag den 7. juni 2011

Tidsfordriv....

Jeg er pt. sygemeldt med en dårlig hofte... som måske nu viser sig at være ryggen den er gal med, så jeg skal mr-scannes på tirsdag....
Da jeg for det meste ligger ned så skal tiden fordrives med et eller andet... Og tak til vedkommende der har opfundet wi-fi til mobilen for så kan jeg ligge og surfe på de mest fantastiske sider og blive inspireret!

Jeg faldt over en dansk blog hvor indehaveren er uddannet mønsterdesigner og hun havde lavet en lille tutorial på et mønster og jeg gik straks igang...

Her er resultatet...

Nu mangler det bare at blive farvelagt i nogle skønne farver... tror jeg kommer til at lave en hel del af dem. Jeg har med fuldt overlæg tegnet på akvarelpapir så jeg kan farvelægge det med Tim Holtz "Distress Ink".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar