søndag den 12. juni 2011

Uglen i hulen og Pelle Pildskade!!! + et godt tip

Jeg har fået en bestilling på en lyserød ugle til barnedåb i næste weekend så den blev lige lavet i går og så havde jeg fundet en mønster på en skildpadde så det skulle lige afprøves!


For ikke at lave uglen helt i lyserøde nuancer, så fik den en lilla mave og både maven og vingerne er i fløjl.
Øjnene er et par lyserøde knapper der er syet godt fast!


 Ja, den er god nok, der skulle ikke ha været en halv ternet og en halv blomstret, men en kvart af hver!!! Jeg synes ellers jeg havde taget højde for det, men da den skulle samles til sidst kunne jeg godt se at det ikke var gået helt efter planen!


Her kommer lige et lille tip. Når man skal sy smådele sammen i dette tilfælde en "fod", så er det nemmere at sy den først og så klippe stoffet til bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar