søndag den 26. juni 2011

En uddød ret....!

...Ihvertfald er der ikke ret mange i min "generation" der kender den, men jeg elsker den og den er for mig lig med sommer.
 Maskeret blomkål!
Meget enkelt. 
Let kogt blomkål, tomat, salat, ærter, dressing og rejer.


Og så var der den famøse cherrytomatplante som ikke helt kan finde ud af at det er en cherrytomat.
Den til højre er en rimelig normal str. cherry, mens den anden har fået vokseværk!!


Så blev der lige syet et par bukser.
De er lavet i et enkelt lag stof, selvom mønsteret opfordrer til at lave det i dobbelt for at få balloneffekten.

Jeg skulle jo egentlig ha haft syet mange flere par bukser i dag, men jeg har været uvenner med symaskinen så jeg har klippet stof istedet. Nu skal der syes en masse bukser imorgen... hvis jeg ellers kan holde til at sidde på en stol. Der går ikke mere end en times tid, så begynder min lyske at brokke sig og så er det tilbage på sofaen... øv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar