torsdag den 23. juni 2011

Igen og igen og....

Jeg er jo igang med projekt ballonbukser fra minikrea og indtil videre har jeg kun fået tegnet en størrelse af på mønsterpapir så der mangler lige et par størrelser...

Det skal jo gøres!
 Det er ikke til at se på billedet, men jeg er indehaver af et spisebord til 2 personer (3, men så er der ikke plads til gryder, fade osv), og så er det mere eller mindre "æggeformet" så det gør det lidt mere besværligt at tegne mønstre op!


Jeg er jo rigtig glad for at bage pandekager, men jeg har kæmpet en kamp med mine pander.
Pandekagepanden røg direkte i skraldespanden fordi den ikke kunne tåle varmen og endte med at bue på midten. Så stod min almindelig pande for tur og den har klaret det fornuftigt indtil videre selvom den heller ik er helt flad.
Jeg har gerne ville ha en ordentlig pandekagepande, men synes at priserne har været lidt heftige. 349 kr for en fra Tefal og 399 kr. for en fra Jamie Oliver.
Jeg søgte på nettet i går morges og så dukkede denne hjemmeside frem på skærmen. Skift Selv.  Ja tak!!! Her kunne jeg så købe Jamie Olivers pandekagepande for 125 kr. og som sagt så gjort. Den blev bestilt og den er allerede blevet leveret i dag!

Voila!!
Mon ikke den skal indvies imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar