søndag den 12. juni 2011

Det blomstrer og afprøvning af opskrift!!

Nu nærmer sommeren sig og det hele blomstrer!

Så er der snart jordbær, de er eksploderet i antal i mine forældres have!!
Har allerede prøvesmagt de første, men glæder mig til at kunne hamstre i stor stil!



Tomaterne står på en overdækket terasse og jeg skal love for at de godt kan li det. De vokser som ukrudt og er fyldt med blomster og der er allerede et par tomater der er dukket op.



Lige et nærbillede af timianbusken!


 Normalt er lyserød ikke lige min farve, men når det gælder roser så er alt acceptabelt!
De er købt til 12 kr. stykket så det kan man absolut ikke klage over!




Sidst men ikke mindst...!
Jeg har fundet en frikadelle blog, godt nok med et begrænset antal opskrifter, men jeg blev lige nødt til at afprøve en af dem.

Det blev opskriften på græske frikadeller med feta og soltørrede tomater der kom til at stå for skud.
Jeg kan kun sige MUMS FILIBABA!!! De kan helt sikkert anbefales...


Forsat god pinse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar